birds

Sunday 6 November 2011

klinik . grrrrr .


disebabkan aku menghidapi demam yg tk kebah2 dari jumaat minggu lepas, so memandangkan aku pulang bercuti ni , mak aku pun bawak laa pegi klinik. dgn keazaman yg menggunung tinggi aku just akur je. hihi. (bahasa tkleh nak tinggi lg la) . aku ni bukan nya jennis yg makan ubat pil. euwww, haha. aku tk boleh nak telan. tersekat dkt tekak aku ni. lpastu muntah ! tkde function kan ?! 

so, td dkt klinik, aku hanya mampu menebalkan muka tnpa mekap ni. haha. 

AKU : ermmm , dok.... erm..... doktor, sy nak ubat cecair eh. hihi. (muka dah blushing)
DOKTOR : kenapa ? ouhhhh. haaaa, sy tahu kenapa ! hahahaha. 

eeeeee, dah tau tu bg je laa kan. ni dia gelak kan aku ! 
cisstoooo =,=

DOKTOR : pelik jugak kan, ada budak kecik nak ubat pil, tp awk yg umur 16 ni nak ubat cecair.

aku hanya mampu tersenyum manja jeeeee. haha. malu laaa kan. tp dr aku tk makan ubat lgsg. haaa, kira baik jugak ni aku mkn ubat. dhlaaa aku kena mkn dos yg lebih ! ye la kan, mkn ubat budak, mana padan kalau mkn seciput mcm dorg. alamat nya. tahun dpn pun belum tentu ok.



1 comment:

  1. ikaa.. jangan lupa makan ubat.
    rehat ika. tak payah bergerak langsung walaupun hanya ingin menggosok gigi :P
    ahaa caring ni :)

    ReplyDelete